Har du en klage?

​Hos Radius Elnet vil vi helst være kendt for at levere høj kvalitet, til aftalt tid og altid have kunden i centrum. Skulle du alligevel være utilfreds med en oplevelse hos os, hører vi meget gerne fra dig.

 

Der er tre måder, du kan klage på:

Radius Elnet

Kundereklamation

Teknikerbyen 25

2830 Virum

 

Vi behandler alle klager – og bestræber os på at svare dig inden for 10 hverdage.

 

Indtaster du din e-mail adresse, vil vi sende dig en kvittering for modtagelse af din klage.
Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores afgørelse eller behandling af din klagesag, har du mulighed for at klage til det relevante klagenævn:

Ankenævnet på Energiområdet

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 41 71 50 00

www.energianke.dk 

 

Ankenævnet behandler civilretlige tvister mellem private forbrugere og energiselskaber.

​Ankenævnet for Tekniske installationer


Skanderborgvej 238
8260 Viby J
Telefon 87 41 77 90

www.el-vvs-anke.dk

 

Ankenævnet behandler klager fra private forbrugere over el– og vvsarbejde.