Hjælp og selvbetjening

Link til Selvbetjening, hvor du kan indtaste din aflæsningLink til information, hvis du mangler strømLink til tilslutning til elnettet

 

Top 5 spørgsmål til kundesupport

  1. Jeg kan ikke aflæse elmåler den dag, jeg flytter. Hvad skal jeg gøre?

    Du skal aflæse elmåleren så tæt på flyttedatoen som muligt og indberette aflæsningen til din elleverandør.

  2. Jeg har glemt at melde flytning – hvad skal jeg gøre?

    Skynd dig at ringe til din elleverandør og afgiv din aflæsning. Som udgangspunkt hæfter du for forbruget i hele tilmeldingsperioden.

  3. Hvornår får jeg min slutopgørelse?

    Du får din slutopgørelse fra din elleverandør senest 6 uger efter flytningen.

  4. Hvordan aflæser jeg elmåleren?

    Aflæs fra venstre mod højre (også eventuelt foranstillede nuller).

    Du kan indberette din aflæsning på tre måder:

    • Scan QR-koden i brevet, og indtast din aflæsning.

    • Log på selvbetjening, og indtast din aflæsning.

    • Ring til tast-selv-service på 70 27 60 90, og indtast din aflæsning.


Se alle spørgsmål og svar

 

 

Du kan forvente, at vi gør os umage/elkunder/servicemål

​Det skal være nemt for dig at komme i kontakt med os, og du skal have besked i god tid, hvis vi er nødt til at ulejlige dig. Derfor arbejder vi med en række tidsfrister for vores kundeservice.

​Se, hvad vi gør for at give dig en god service på el

http://authoring.radiuselnet.dk

 

 

Du har strøm 99,995 % af tiden/om-radius/leveringssikkerhed-for-el​Du har i gennemsnit strøm mere end 99,995 % af tiden. Det er en høj leveringssikkerhed. Og den er væsentligt højere end gennemsnittet for de øvrige EU-lande. Læs, hvordan vi sikrer, at du får strømhttp://authoring.radiuselnet.dk